Over Kbizz

Kajsa Blomberg startte in 2006 met Kbizz: zakelijke belangenbehartiging voor creatief talent. Hiermee vielen de puzzelstukken in elkaar: de rechtenstudie met specialisatie Intellectuele Eigendomsrechten, haar carrière bij Universal Music in London (van manager Legal & Business Affairs tot Vice President Commercial & Consumer Marketing) en haar oprechte interesse in cultuur. Kajsa wist al snel haar toegevoegde waarde te bewijzen, waardoor Kbizz in korte tijd is uitgegroeid tot een gerenommeerd agentschap voor artiesten, theatermakers, auteurs en illustratoren.

Kajsa heeft een groot netwerk in de media, entertainment, boeken- en speelgoedbranche. Met haar verrassende invalshoeken en originele ideeën ziet zij continu nieuwe kansen om talent op een positieve en zakelijk winstgevende manier uit te bouwen. Bovendien is ‘zien’ bij Kajsa hetzelfde als ‘doen’: telefoon oppakken, afspraken maken, regelen. Hierdoor blijft het niet bij ideeën, maar worden veel plannen in korte tijd daadwerkelijk gerealiseerd.

Samenwerking
Kajsa werkt nauw samen met specialisten op diverse gebieden zodat zij haar klanten optimaal kan ondersteunen.

Alle presentaties, ontwerpen en promotiematerialen voor kbizz worden vormgegeven door DC Studio in Haarlem. Marc Volman van DC Studio is ook de vormgever van de kbizz portfolio.

 

 

Bureau vanaf 2, opgericht door Peter Lanting, is al meer dan tien jaar hét boekingskantoor voor jeugdtheater vanaf 2 jaar. Met artiesten en gezelschappen als Dirk Scheele, Ageeth de Haan, Samba Salad, Mariska Simon en theatergroep POP (bekend van Knofje) en de bekende Peuterfestivals.
www.vanaf2.nl



Voor doelgerichte, heldere teksten werkt Kbizz samen met tekstbureau A La Lettre. Naast tekst regelt Mieke Olsthoorn ook andere (communicatie)werkzaamheden voor Kbizz, zoals het maken van presentaties en het bijhouden van teksten en beelden op de website.
www.alalettre.nl