Over Kajsa Blomberg

Kajsa BlombergKajsa Blomberg startte in 2006 met Kbizz: zakelijke belangenbehartiging voor creatief talent. Hiermee vielen de puzzelstukken in elkaar: de rechtenstudie met specialisatie Intellectuele Eigendomsrechten, haar carrière bij Universal Music in London (van manager Legal & Business Affairs tot Vice President Commercial & Consumer Marketing) en haar oprechte interesse in cultuur. Kajsa wist al snel haar toegevoegde waarde te bewijzen, waardoor Kbizz in korte tijd is uitgegroeid tot een gerenommeerd agentschap voor artiesten, theatermakers, auteurs en illustratoren.

Kajsa heeft een groot netwerk in de media, entertainment, boeken- en speelgoedbranche. Met haar verrassende invalshoeken en originele ideeën ziet zij continu nieuwe kansen om talent op een positieve en zakelijk winstgevende manier uit te bouwen. Bovendien is ‘zien’ bij Kajsa hetzelfde als ‘doen’: telefoon oppakken, afspraken maken, regelen. Hierdoor blijft het niet bij ideeën, maar worden veel plannen in korte tijd daadwerkelijk gerealiseerd.